Translate

2017/03/30

Serwetki do Wielkanocnego koszyczka i ozdobne jajka.


Witajcie Kochani!

    Wielkimi krokami zbliżają się Święta Wielkanocne.
Na większości blogów królują wielkanocne posty.
Także i u mnie nie mogło takiego posta zabraknąć.
    Serwetki do koszyczka zrobiłam już kilka lat temu
i co roku służą mi jako ozdoba. Widać już na nich "ząb" czasu
więc może czas zrobić nowe...
Na zdjęciach wyglądają trochę krzywo, bo są świeżo po upraniu.
Musze je znów ponaciągać i lekko usztywnić.
     Jajeczka też już mają dwa lata. Kupiłam zestaw kilku jajek
styropianowych mojej córce do szkoły, na zajęcia techniczne.
Dwa jej zostały. Szkoda mi się ich zrobiło i chciałam spróbować
coś z nimi zrobić. Powstały takie oto dwa jajka, które mogą stać
na podstawce ale można je też powiesić na wiosennych gałązkach.








To tyle na dziś.
Korzystając z okazji chciałam życzyć Wam zdrowych,
wesołych Świąt Wielkanocnych.
Świąt pełnych słońca i radości, spędzonych w gronie rodziny i bliskich.

7 komentarzy:

  1. Zdolniacho kochana :-) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo, faktycznie zaszalałaś z kolorystyką. Zrobiło się bardzo wiosennie :)
    Śliczne prace.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisanki - jajka świetne , a serwetki koniecznie ukrochmal to nabiorą dodatkowego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Très jolis oeufs de Pâques et très jolis napperons !!!
    Anna

    OdpowiedzUsuń