Translate

2017/09/13

Jarmark Dominikański 2017


  Choć od mojej wizyty w Gdańsku minęło już prawie półtora miesiąca,
postanowiłam jednak podzielić się z Wami moimi, fotograficznymi
wspomnieniami z tego wydarzenia.
   Jarmark Dominikański odbywa się w Gdańsku od 1260 roku.
W roku 2017 odbył się po raz 757!!!
To najstarsza i największa impreza plenerowa, jaka odbywa się
w naszym kraju i jedna z największych w Europie.
Kiedy tylko mam taką możliwość, staram się choć na chwilę
tam być. Pierwszy raz byłam na jarmarku jeszcze jako nastolatka.
I już wtedy zachwyciły mnie obrazy, starocie, bursztyny, wyroby rękodzieła
i inne przedmioty sprzedawane na jarmarku.
   W tym roku byłam tam z całą rodziną i moje dzieci, również złapały
bakcyla zachwytu. A mój portfel znacznie schudł po tej wizycie.
   Zapraszam Was na krótką fotorelację z tego wydarzenia a na koniec
pokażę Wam skarby o jakie wzbogaciła się moja kolekcja półproduktów
do wyrobu biżuterii.












3 komentarze:

  1. Miałam przyjemność być na tym Jarmarku w ubiegłym roku ! Byłam zachwycona rękodziełem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Очень интересные фото ярмарки!

    OdpowiedzUsuń
  3. same niesamowitości :)))

    OdpowiedzUsuń