Translate

2016/06/13

Bransoletki plecione z pereł i koralików

        Plecione bransoletki z koralików i perełek techniką beading, stają się coraz bardziej popularne. W  internecie oraz czasopismach poświęconych tej technice, można znaleźć wiele tutoriali zarówno dla doświadczonych mistrzów i początkujących twórców. Inspirując się nimi można stworzyć wspaniałą biżuterię.



     Oczywiście, wykonanie plecionej bransoletki wymaga czasu, ale nie będzie to czas zmarnowany. Takie niezwykle piękne i w sumie - proste bransoletki,  można dać komuś z przyjaciół lub znajomych, lub zachować w swoich zbiorach wyjątkowej i niezwykłej biżuterii stworzonej własnymi rękami.


    Jako inspirację dla mojej biżuterii, oprócz oczywiście własnych pomysłów, wykorzystuję min. czasopisma takie jak: BEADING Polska oraz BEAD & BUTTON Canada ( do dostania w empiku).

                                 Pierwsza z pokazanych - zielona, jest zarazem pierwszą, 
                                      wykonaną przeze mnie  plecioną bransoletką.




Zawsze pierwszy egzemplarz biżuterii jest testem moich umiejętności
a nie zawsze udaje mi się wykonać coś, dokładnie tak, jak to sobie wyobrażałam.
Dlatego te pierwsze, nieporadne eksperymenty, zostawiam dla siebie.












Wszystkie wykonane przeze mnie bransoletki mają długość ok. 20 cm. Do ich wykonania wykorzystałam perełki szklane o średnicy od 4 do 12 mm, drobne koraliki, koraliki bicone oraz zapięcia i kuleczki posrebrzane.

Na koniec -  kolczyki pasujące do różowej bransoletki.








10 komentarzy:

  1. Cudne bransoletki! Najbardziej podoba mi się niebieska. Cuda. *^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne, wspaniałe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystycznie piękne, bardzo fajne połączenia, ale jak dla mnie trochę za bardzo "zbite". Wiem, że to dlatego, że lubię ażury, koronki, prześwity, ale to tylko moje zdanie i wiem, że innym mogą się bardzo podobać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie szkodzi. Każdy ma swój gust i każdemu podoba się co innego. Gdyby było inaczej, było by nudno. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe dla oka!
    modne landrynki :)

    OdpowiedzUsuń