Translate

2016/11/01

Zakładki do książek - Kwiaty

     Właśnie zaczął się najdłuższy i najbrzydszy miesiąc
roku. Po zmianie czasu na zimowy, wieczory stały się
przeraźliwie długie. Postanowiłam dobrze je wykorzystać.
Nawet się nie obejrzę, kiedy do Świąt Bożego Narodzenia
zostanie kilka dni i przyjdzie czas na pakowanie prezentów.
 Odkąd pamiętam, prezenty pod choinkę zaczynałam kupować
bądź sama robić, właśnie z pierwszymi dniami listopada.
W tym roku nie będzie inaczej.
    Na pierwszy ogień poszły zakładki do książek.



    Oczywiście sama zakładka nie może być prezentem choinkowym
ale może stanowić do niego dodatek. Choć sama w sobie może być małym
upominkiem wyrażającym np. wdzięczność lub po prostu pokazanie,
że się kogoś lubi, nie tylko przy okazji świąt. Ważne, żeby osoba obdarowana lubiła czytać:):)




     Zakładki robi się bardzo szybko szydełkiem. Do ich wykonania można
wykorzystać resztki kolorowych włóczek. Wzór na te zakładki
znalazłam w pintereście. Spodobały mi się tak bardzo, że postanowiłam
zrobić je sama, w wielu wersjach kolorystycznych.
   


      Kilkoma z nich już obdarowałam bliskie mi osoby;
jedną zrobiłam dla siebie, kilka znalazło właścicieli
na Jarmarku Rękodzieła.
Dlatego muszę szybciutko dorobić nowych,
żeby było co dodać do prezentów pod choinkę:)



                                                                  A ta jest moja:




      Jak Wam się podobają?
Jeśli chcecie podobne - piszcie na priv.
Pozdrawiam serdecznie
Ewa

11 komentarzy:

  1. Очень красивые закладки для книг!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zakładki prezentują się bajecznie! Powiem Tobie, że otrzymanie nawet samej takiej zakładki jako prezentu byłoby miłą niespodzianką, nie musiałabym wcale stanowić dodatku do czegoś innego. Prezent wykonany własnoręcznie jest dużo bardziej wartościowy niż kupiony. :-) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa Ayu. Zawsze to powtarzam moim dzieciom, że to co zrobiły własnymi rękami, wkładając w to serce, jest cenniejsze, niż najdroższy, kupiony podarek.

      Usuń
  3. Ewuniu! Twoje zakładeczki są prześliczne, Ta różnorodność kolorów dodaje im jeszcze uroku, Wszystkie razem Prezentują się wspaniale - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię zakładki do książek wszelkiej maści, więc te też przypadły mi do gustu :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na prezent! Ja jeszcze nie myślałam o świętach, ale chyba już czas:) Pozdrawiam Cię !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kwiatowe zakładki :** Dekorują i zdobią książkę przy okazji :**

    OdpowiedzUsuń