Translate

2016/06/19

Jarmark rękodzieła artystycznego

         W sobotę, 18 czerwca miał miejsce 
 w moim mieście,  II Jarmark rękodzieł artystycznego.
        Impreza ta powstała dzięki zaangażowaniu ludzi,
którzy postanowili promować artystów - rękodzielników
z naszego miasta. Jarmark rękodzieła, planowany jest jako 
wydarzenie cykliczne, mające na celu pokazanie, jak wielu
zdolnych mieszkańców naszego miasta, tworzy w zaciszu swoich
mieszkań lub na spotkaniach Akademii Każdego Wieku, 
niepowtarzalne przedmioty.


       Ja również brałam udział w tej wspaniałej imprezie.
Nigdy wcześniej nie planowałam wystawiać moich prac
publicznie, dlatego nie miałam profesjonalnie przygotowanego
stoiska. Ot, 2 zestawione stoliki kempingowe. Dopiero na zdjęciach
zobaczyłam jak "biednie" to wygląda.


Na szczęście mam kogoś, kto pomoże mi zrobić tablicę,
do prezentowania kolczyków i naszyjników.



Jarmark umożliwił mi poznanie wielu wspaniałych ludzi,
z pasją tworzenia; otwartych i szczerych w swojej twórczości.
To piękne, móc spotkać się i porozmawiać, wymienić się 
doświadczeniami, czasem zdradzić sekrety warsztatu.
Dziękuję i do zobaczenia za miesiąc.


2 komentarze:

  1. Bardzo fajna inicjatywa lokalna, a Twój stolik wcale nie wygląda skromnie. Nie wiem, może to dlatego, że nie widziałam jak swoje małe dziełka eksponują inni ? Mi się podoba i trochę żałuję, że nie widziałam "na żywo", bo bardzo lubię takie imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Impreza jest świetna. Zawsze po niej wracam do domu "nakręcona" do dalszej pracy twórczej i z poczuciem, że to co robię ma jakiś sens, że się podoba. Poza tym ludzie nadający na tych samych falach... To jest wspaniałe, ile jest w moim mieście utalentowanych osób piszacych wiersze, malujących obrazy, tworzących rękodzieło, ba, piekących prawdziwe chleby i pyszne ciasta. Będac kilkakrotnie w większych miastach na takich jarmarkach, "zazdrościłam", że każdy może przyjść pooglądać lub zaprezentować swoje prace. A teraz i u mnie jest taka impreza, dzięki ludziom pozytywnie "zakręconym". Super!!! Tak trzymać!!!

      Usuń