Translate

2016/11/28

Kolorowe korale



     Tworzeniem biżuterii zajmuje się już od bardzo dawna.
Kiedy zaczynałam, nie myślałam nawet o pisaniu bloga,
w którym umieszczałabym zdjęcia dokumentujące moja pracę.
Dlatego też i zdjęć nie robiłam za wiele, czasami nawet wcale.
A szkoda, bo tyle mojej biżuterii rozeszło się po świecie
a ja nawet nie mogę Wam jej teraz pokazać.
    Na szczęście odnalazłam kilka zdjęć sprzed paru lat
i mogę zaprezentować Wam kilka moich dawnych "tworów".
    Dziś będą to korale, które wykonałam z drewnianych, kolorowych
kulek ale nie tylko.


Wszystkie drewniane elementy zostały polakierowane,
dzięki czemu nie farbują ubrań.
Całość powiązana jest woskowanym sznurkiem jubilerskim.
 O ile dobrze pamiętam największe kulki miały średnicę ok 20 mm.
Natomiast długość najdłuższego sznura miała ponad 60 cm.



   Jak pewnie zauważyliście, własnie te korale widnieją na mojej favikonie:)

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne , takie kolorowe korale :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak właśnie myślałam, że gdzieś już te korale widziałam :)
    Bardzo ładna i energetyczna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tek mam ... wiele prac poszło w świat i nie mam żadnych zdjęć :(
    Korale takie na ludową modę , świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że chociaż kilka zdjęć zrobiłam, bo bym już całkiem nic nie miała na pamiątkę.

      Usuń
  4. skąd ja to znam - pamięć zaciera
    nasze wspomnienia - a przecież
    wystarczyłoby w porę fotnąć to
    i owo...

    strasznie mi się podobają właśnie
    takie kolorowe, radosne sznury -
    choć sama ich nie noszę - zresztą -
    fotka na górze to pierwsze, co mnie
    przyciągnęło na Twój blog kiedyś...

    wyszperaj i pokaż inne wspaniałości też!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Inko. Od najmłodszych lat lubiłam takie tęczowe zestawienia. Choć rzadko takie noszę, chyba, że do ożywienia czerni. Szperam, szperam. Niedługo następne "skarby" z aparatu.:)

      Usuń
  5. Ewuniu! Piękne I kolorowe Koraliki. Ja też wiele rzeczy w życiu zrobiłam ale nawet na myśl nie przyszło żeby cokolwiek sfotografować a dzisiaj jak by się przydało :-) Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie to Krysiu. Jak się rozdało, to nie ma nawet zdjęć. Ale przynajmniej służą komuś a nie leżą w domu i obrastają kurzem. Pozdrawiam.

      Usuń