Translate

2016/07/31

Meduzy amigurumi

Kilka dni temu, będąc na plaży znalazłam wiele meduz
wyrzuconych na brzeg.  Meduzy to  morskie stworzenia,
które od dziecka, zachwycały mnie
swą przeźroczystą urodą i delikatnością.

A, że ostatnio wróciłam do szydełkowych zabawek
amigurumi, postanowiłam zrobić kilka meduz do
ozdoby lub zabawy. To moje pierwsze "twory" - meduzy,
robione bez tutoriali tylko z głowy. Jak wyszły?





A to już prawdziwa meduza (dla przypomnienia jak wygląda:)
Zdjęcie wykonane własnoręcznie.


I jeszcze kilka zdjęć moich maluszków.



Niebieska meduza zrobiona jest przy użyciu włóczki akrylowej,
natomiast biała, to mocherek. Chciałam uzyskać wrażenie delikatności. 
Czy się udało?



Pozdrawiam i do następnego razu. Będzie coś z biżuterii.

5 komentarzy:

  1. Jakie śliczne! Może i dla lalek by się jakaś znalazła? :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma problemu. Zrobię miniaturkę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. a Twoja Pociecha nie bała
    się parzydełek meduz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Inko! Na szczęście widoczna na zdjęciu, występująca w Bałtyku - chełbia modra, mimo posiadania parzydełek nie jest w stanie wyrządzić człowiekowi żadnej krzywdy. Wiem, bo mam z nimi do czynienia od dziecka. Dla człowieka ich poparzenie jest po prostu za słabe. Niestety nasze media przekazują w tym wypadku bzdurne informacje, odstraszając ludzi z innych rejonów Polski. Zresztą, te meduzy, które są przy brzegu a już te leżące na plaży szczególnie - są martwe. Ale owszem, zanim wyjaśniłam to mojej latorośli, też się bała, jak większość dzieci. To chyba tylko ja taka byłam,że wszędzie musiałam wejść i wszystkiego dotknąć ( siama,siama:)
    I siama wiem, że nie parzą. Pozdrawiam cieplutko. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, dowiedziałam się czegoś nowego -
      ale lepiej bać się trochę ponad miarę niźli
      doznać krzywdy - więc dobrze, że Córcia Mamy
      pyta - nigdy nie napotkałam żadnej chełbi
      modrej - jak to poetycko i malarsko brzmi :)

      pozdrawiam i ja wprost z upalnej stolicy ;D

      Usuń