Translate

2021/03/09

Totalna hipnoza

 


   Druga połowa lutego i początek marca upłynęły mi na dzierganiu chusty Hypnosis.

Miałam przyjemność brać udział w CAL-u, zorganizowanym przez

 OmbrElki - tęczowe motki oraz Crochet Frog   klik .

Bardzo miło dziergało mi się chustę Hypnosis w doborowym towarzystwie.

   Do wykonania mojej chusty wybrałam Kokonek klik nr 415

 50% wełny merynosa/50% akrylu, 3 nitki, 1500 m 

plus ok. 100 m ostatniego koloru czyli "Ciemna mięta".

Chusta wyszła spora. Jej wymiary po blokowaniu to 202 x 92 cm.

Jest miła, cieplutka i piękna.

Schemat chusty jest bardzo czytelny dlatego dobrze się według niego dzierga.

Udział w CAL-u sprawił mi ogromną przyjemność.

A oto moja HYPNOSIS:










5 komentarzy:

  1. Ewuś, to jest wspaniałe. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Iguś. Mnóstwo pracy ale efekt jest jej warty. Właśnie czekam na nowy motek, z którego będzie ten sam wzór ale zupełnie inne zestawienie kolorystyczne.

      Usuń
  2. Ewuś, to jest wspaniałe. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna! Olśniewająca! Przepiękna!

    OdpowiedzUsuń