Translate

2021/03/27

Pastelowa Barbie Sislove


   

        Wzór na chustę Sislove jest tak wdzięczny i piękny, 

że wydziergałam już drugą chustę według tego schematu. 

Kiedy otrzymałam zamówione motki od Kłębuszków ,

moja córcia od razu zaanektowała dla siebie kłębuszek 1000 metrowy, 

3 nitkowy  z akrylu o wdzięcznej nazwie BARBIE. :):). 

    Własnie ten moteczek przemienił się w moich rękach w skróconą

wersję Sislove. Tysiąc metrów okazało się trochę za mało, 

żeby zrobić całe ostatnie powtórzenie więc musiałam trochę pokombinować. 

Ostatni rząd musiałam spruć, bo nie wystarczyło włóczki na zakończenie 

a rząd samych słupków po prostu mi się nie podobał. 

Zrobiłam małe wachlarzyki i taka wersja już została. 

Dziergałam szydełkiem nr 3,5.

Wyszła chusta o wymiarach 177/80 cm i choć podobno akrylu sie nie blokuje, 

ja blokuję każdą chustę, bo ładniej się wtedy układa i wymiary po blokowaniu

zmieniły się na 186/83 cm.

    Właścicielka zadowolona.











2 komentarze: