Translate

2022/05/28

Walentynkowa chusta pełna serduszek

 


Obiecałam córci, że do Walentynek zdążę zrobić jej wymarzoną

chustę w serduszka.

Udało mi się i na tegoroczne Święto Zakochanych chusta była gotowa.

Kokonek wybrała sama. Kojarzył jej się z czekoladową pralinką z nadzieniem malinowym. Motek, który miałam był trochę za długi. Przycięłam go nieco, zmniejszając ilość brązu. Wyszła całkiem urocza chusta "do zjedzenia"😉
Córcia szczęśliwa❤

Do wyszydełkowania chusty użyłam:
Kokonka Merino 628 Secret Window w kolorach:
pudrowy róż/morela/malwa/brąz/ciemny brąz.
50% wełna merynosa, 50 % akryl, 3 nitki. Można go znaleźć tutaj
Szydełko Tulip etimo red 3,00.
Zużyłam 1100 m kokonka.
Gotowa chusta po blokowaniu ma wymiary 186 cm x 88 cm.
Wzór to "Runa's Hertono" autorstwa Sigrun Raith.
Wzór zakupiony na Raverly, już niestety niedostępny klik.

Moje zakończenie chusty to rządek półsłupków z pikotkami z 3 oczek.










4 komentarze:

  1. Przepiękna, jak zwykle. Zarówno pod względem wzoru, wykonania, jak tez cudownego dobory kolorów. Super. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne Ewusiu. Jak zawsze zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta cudna !!!
    A serduszkowy wzór świetny 😚

    OdpowiedzUsuń
  4. I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog
    wordpress
    ufa88kh.blogspot
    youtube
    Live 777

    OdpowiedzUsuń