Translate

2022/05/28

 



W ciągu dwóch wieczorów powstała ta sympatyczna ośmiorniczka,

która od razu stała się ulubienicą mojej córki.

W październiku ubiegłego roku zaprenumerowałam kolekcję deAgostini
ze zwierzątkami Amigurumi. Dostałam już 5 numerów a w każdym z nich znajdują się
ilustrowane instrukcje ze szpczegółowymi wyjaśnieniami, jak stworzyć dziesiątki fantastycznych zwierzątek amigurumi i wiele uroczych dodatków.
W każdej przesyłce otrzymuję zeszyt, bawełnianą włóczkę i oczka a dodatkowo ( mam opcję Premium) wyjątkowe prezenty jak szydełka, torba, kuferek, wypełnienia i wiele innych.
Do tej pory swoje amigurumi wymyślałam sama z różnym efektem. Muszę przyznać, że teraz mam super frajdę i zabawę.
P.s. Oczka, które otrzymała moja ośmiorniczka nie pochodzą z zestawu. Kupiłam je specjalnie na życzenie córki u Kokonki





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz