Translate

2016/10/28

Kolia w kolorach jesieni

   Witajcie!

  Kilka postów temu, obiecałam Wam, że pokażę
jeszcze jedną z wykonanych przeze mnie kolii.
  Ta jest w jesiennych barwach: odcieniach brązu,
rudości i pomarańczu.


   Do jej wykonania użyłam min. dużych i mniejszych kulek crackli.
Dzięki temu powstają niesamowite refleksy, kiedy przez crackle
przechodzą promienie słoneczne. Wygląda to podobnie do promieni
przenikających przez liście na drzewach jesienią.
Starałam się to uchwycić na zdjęciu.


    Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam crackle właśnie za te niesamowite
refleksy. Szkoda tylko, że są takie kruche. Żeby długo służyły trzeba
z nimi postępować ostrożnie. Ja swoje przechowuję w folii bąbelkowej,
wtedy mam pewność, że nic im się nie stanie.



     Sami zobaczcie jak pięknie się mienią.



    Taka kolia pasuje nie tylko do codziennych stylizacji ale może być także
dopełnieniem Halloween'owego przebrania. Takie małe dyńki na szyi:):)

  Dzisiaj to wszystko. Zapraszam do mnie już w listopadzie.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę wspaniałej zabawy
w Halloween (tym którzy się bawią) oraz pogodnego Dnia Wszystkich
Świętych a także Zaduszek. Byle nie padało:)
Ewa

6 komentarzy:

  1. Ewuniu! Bardzo Ładna jest ta kolia i prawdziwie Jesienna - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna , piękna i jeszcze raz piękna kolia w moich ulubionych kolorach :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie zestawienia barw
    koją moje oczy i serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iście jesienna ta kolia. Myślę, że nasza elegancka Pani Jesień powinna się czym prędzej zaopatrzyć w taką ozdobę - miałaby ją na lata! Bo czymże są jarzębiny kruche - dzieła sztuki pani natury przy Twym cudnym dziele sztuki? Niczym! Prochem marnym i ulotnym ;-) A Twoja kolia będzie służyć latami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna. Wygląda niesamowicie i piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń