Translate

2017/06/25

Indiańskie kolczyki


   Zawsze podobały mi się długie kolczyki z koralików,
nazywane indiańskimi. Wreszcie zabrałam się za zrobienie takich.
Praca nad nimi poszła dość szybko.
Do ich wykonania wykorzystałam koraliki Toho i jedwabne nici.
  To moje pierwsze tego typu kolczyki.
Wyszły trochę krzywo i okazały się dla mnie za ciężkie,
choć wiem, że są panie, które lubią ciężkie kolczyki.
   Następne zrobię z mniejszych koralików, żeby zredukować wagę
a te postanowiłam odsprzedać.






12 komentarzy:

  1. przywiodły mi na myśl skrzydła -
    ostatnio przeglądałam Pasart
    i właśnie skrzydła również mnie
    skusiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Szczególnie na pierwszym zdjęciu. Na drugim przypominają raczej serce. W zależności jak je złożysz to raz masz serduszko, raz polecisz na skrzydłach 😉

      Usuń
  2. Eleganckie kolczyki , też wolałabym mniejsze koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, wakacyjne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Красивые серёжки!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są i bardzo pomysłowe! Pasują zarówno do dżinsów, jak też zwiewnej, cienkiej sukieneczki! Miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają jak skrzydła! Bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń