Translate

2021/06/08

Czarna Klaziena

 


    Od kiedy na poważnie zainteresowałam się dzierganiem chust 

z motków ombre i zapisałam się do grup pasjonatek i pasjonatów

szydełkowych chust, co chwilę pojawiał się na nich kolejny post

wychwalający wzór KLAZIENA . Powiem szczerze, że początkowo

ten wzór nie zrobił na mnie większego wrażenia. Dopóki ktoś nie wstawił

posta z jednobarwną chustą w kolorze bordo. Wtedy przepadłam.

   Postanowiłam wydziergać tę chustę, w odcieniu głębokiej czerni

ale żeby nie była zbyt smutna, zamówiłam kokonek z dodatkiem błyszczącej,

czarnej nitki.

   Wyposażona w kokonek oraz szydełko Tulip Etimo Red nr 3.00,

przystąpiłam do pracy i... straciłam głowę dla tego wzoru.

Robiło się go cudownie, choć nie powiem, w pierwszym powtórzeniu

było kilka razy prucie. Po prostu trzeba było uważać co się robi.

Przy nastepnych powtórzeniach, szło już jak z płatka.

   Powstała chusta o wymiarach (po blokowaniu) 197 cm x 85 cm.

Zużyłam 797 m 3-nitkowego Kokona, własny wybór kolorów,

jeden kolor czerń, 46,5% bawełna, 46,5% akryl, 7% nić lurex.

  Zakończenie chusty wykombinowałam sama.

Chusta ma swoją właścicielkę, która uwielbia ją ponad wszystkie inne.

Klaziena doczekała się też wreszcie sesji ze zdjęciami, które pokazują, 

że ten wzór jest odpowiedni zarówno dla nastolatek 

jak i pań w wieku dojrzałym.










2 komentarze:

  1. Przepiękna! I jakie piękne modelki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie osobiście bardzo podoba się ten wzór😀😃
    Robię kolejną chustę tym wzorem,a czarną jednobarwna chusta jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń