Translate

2021/09/18

Kocyk dla małego człowieka

 


    Aż nie chce mi się wierzyć, że zaraz minie rok

odkąd zrobiłam kocyk dla nowego członka mojej rodziny.

Nie wiedząc jeszcze jakiej płci będzie dzidziuś, wybrałam

neutralną miętę. Urodził się cudowny chłopczyk i nawet ta mięta 

dobrze mu pasuje.

   Kocyk zrobiony jest wzorem mech. Wzór na bordiurę

znalazłam w internecie i nie pamiętam jak się nazywa.

Do wykonania szydełka zużyłam 4 motki po 100 g Alize Baby Best Batik 

90% Akryl, 10% Bambus, kolor 6659, na bordiurę ok. 50 g Alize

Superlana Klasik 75% Akryl, 25% Wełna kolor 55.

Wymiarów nie pamiętam bo śpieszyłam się z paczką żeby dotarła

przed urodzinami, więc wszystko było na szybko.

Kocyk wyszedł dość gruby, ciepły i mięsisty ale niegryzący.







A tu mały właściciel kocyka. Zdjęcie przesłała mi jego mama.


  Już niedługo ten mały człowiek skończy roczek. Jest oczkiem w głowie
mamy, taty, babci i prababci, no i oczywiście mnie, czyli cioci Ewy:):)
Pozdrawiam i całuję bardzo mocno.


11 komentarzy:

  1. Wygląda prześlicznie i z pewnością jest cieplutki :-) Taki maluszek to ma fajnie ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kocyk! Piękne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki kocyk to wspomina się przez całe życie i po cichutku zabiera ze sobą w świat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Mam nadzieję, że ten ode mnie też stał się tym ukochanym, bez którego trudno zasnąć.

      Usuń
  4. Piękny, zwłaszcza obszycie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny i pewnie cieplutki kocyk dla malucha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był robiony podwójną nitką żeby było co grzać.

      Usuń