Translate

2021/11/06

Leśna Wildberry

 


   Chusta została wręczona. Jubilatka zadowolona więc mogę pochwalić się 

moim nowym udziergiem, tym razem dla mojej kochanej Mamy.

   Zrobienie chusty na bardzo ważną uroczystość, zaplanowałam już na początku kwietnia.

Zamówiłam przepiękny motek w odcieniach zieleni od limonki poprzez oliwkę,

ciemną oliwkę aż do khaki od Zakręconych Motków. Zakupiłam też wzór, który

już dawno wpadł mi w oko, jako idealny do tego zestawienia kolorystycznego

czyli Wildberry  klik autorstwa SisHomemade.


   Bardzo dobrze zrobiłam, że zaczęłam robić chustę tak wcześnie, bo po drodze

dużo się działo. Były chusty na lato, sweterki, wakacje, wyjazdy, choroby.

Skończyłam ją w połowie października. Wystarczyło ją już tylko uprać,

zblokować, przyszyć metkę (też kupioną specjalnie dla tej chusty ),

zapakować i wręczyć Jubilatce.

Technikalia:

Zakręcony motek Merino18, 3 nitki w kolorach: limonka, oliwka, ciemna oliwka, khaki,

Merino premium : 50% wełna z merynosa, 50% akryl

Długość motka:1600 m, wykorzystałam ok.1500 m

Szydełko nr 3,5

Wzór: Wilberry, autor: SisHomemade

Wymiary po blokowaniu: 226 cm x 108 cm


















4 komentarze:

  1. Ta chusta jest przepiekna! Genialna kolorystyka, super wzór i ta metka. Brawa wielkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za tak miłe słowa. Mamie należy się to co najlepsze dlatego tak się starałam.

      Usuń