Translate

2021/11/07

Skraby z mojej szafy : Biały sweter a'la irlandzki


   Dawno, dawno temu, zamarzył mi się biały sweter z dużą ilością 

różnego rodzaju warkoczy i wzorów. Jednym słowem bogaty i trochę

przypominający irlandzkie swetry.

   Niestety były to czasy, kiedy w sklepach było to co było. Przede wszystkim

królowały włóczki akrylowe, więc i ten sweter zrobiłam z akrylu. O ile dobrze

pamiętam był to Kotek w 100 gramowych motkach.

  Jako baza posłużył mi wzór swetra z Sandry 2/1994 ale nie była bym sobą

gdybym nie zmienieła w nim prawie wszystkiego:):):)



   Mój sweterek ma już swoje lata ale jak widać trzyma się nieźle

i pewnie jeszcze posłuży.

Sweterek robiłam w czasach kiedy w modzie panował fason oversize.

Wymiary mierzone na płasko: od pachy do pachy 65 cm (oczywiście x2)

długość całkowita 65 cm

Waga 560 g.

Nie pamiętam dokladnie jakimi drutami go robiłam ale sądzę, że były w rozmiarze 3.








   I na koniec to co lubicie, mały smaczek, czyli ja w tym właśnie sweterku,

dawno, dawno temu...



1 komentarz:

  1. Podziwiam, że tak potrafisz to wszystko stworzyć wg wzoru czy swojego pomysłu. Ja mam chyba dwie lwe ręce do takich prac. No i niskie pokłady cierpliwości. :-)

    OdpowiedzUsuń