Translate

2021/05/01

Bogusia

 


   W kwietniu miałam przyjemność brać udzieł w CAL-u zorganizowanym 

przez Zakręcone motki . Wspólnie dziergałyśmy chustę Bogusię.

Piękny, powtarzalny wzór robiło mi się dobrze ale długo.

I jak zwykle chusta ciągle wydawała mi się za mała.

Dlatego nie wyrobiłam się w czasie trwania CAL-u.

Skończyłam chustę 29 kwietnia. Taka "surowa", niewyprana 

i niezblokowana chusta miała wymiary 196 cm x 88 cm.

Po blokowaniu "urosła" do 220 cm x 108 cm.

Dla niektórych namiot, dla mnie ideał:):):)

Dziś z moją modelką zdążyłyśmy zrobić sesję, tuż przed tym

kiedy silny wiatr przywiał grube chmury, które zasłoniły słońce.

Pięć minut później i było by po sesji.

A teraz kilka danych technicznych:

Wymiary juz podałam. Do wykonania chusty

użyłam 1300 m motka od Zakręconych 50% bawełna, 50%  akryl, 

3 nitki, nr B347 pomarańcz/czerwień/burgund/jeżyna/fiolet/petrol.

Dodatkowo 300 m pomarańczowego oraz ok. 250 m ostatniego koloru

czyli petrolu. Jeżeli chodzi o szydełko to chusta ta jest rekordzistką.

Szydełka zmieniałam co chwilę, był Addi swing 3,25, Knitt pro 3,25,

jedno z zestawu z Biedronki 2,00 aby ostatecznie kończyć Tulip Etimo Red 3,00.









1 komentarz:

  1. Piękna kolorystyka! Szkoda tylko, że to nie wzór dla mnie. Nie podobają mi się puffki-( pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń