Translate

2021/05/28

Czarny sweter z krótkim rękawem.

 


     Tegoroczna wiosna nas nie rozpieszcza. Ni to zimno, ni to ciepło.

Mamy końcówkę maja a temperatura oscyluje między 13 a 17 stopni.

Na taką wiosnę najlepszy jest ciepły sweterek, za to z krótkimi rękawkami.

Ogrzeje plecy ale się w nim nie zgrzejesz.

   Sweterek, który właśnie oglądacie, zrobiłam na drutach nr 5,

 z moich zapasów włóczki, OPUS POLO Natura, 50% Wełna, 50 % akryl, 

100g/200m, w kolorze głębokiej czerni. Zużyłam cztery motki.

  Wzór zaczerpnęłam z miesięcznika "Sandra" nr 9 (wrzesień) 2012.




Choć robiłam rozmiar 38/40, sweterek wyszedł dość luźny.

Moja modelka nosi rozmiar 40 i ma 175 cm wzrostu.

Wymiary sweterka to: obwód w biuście 57 cm x 2, długość całkowita 75 cm.

Aby sweterek nie wyglądał smutno, ożywiłam go trochę, naszywając

lśniące, srebne kamyczki, które kupiłam w pasmanterii.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz