Translate

2021/05/11

Chusta Claire

 


   Oto chusta Claire, moja pierwsza półokrągła chusta.

Autorką wzoru jest Crochethands a dostałam go w prezencie od Zakręcone motki.

Początkowo byłam do tego wzoru sceptycznie nastawiona,

wcześniej robiłam chusty wyłącznie trójkątne ale znalazła się osoba

chętna na ten właśnie wzór. I trzeba przyznać, że im więcej chusty

przybywało, tym bardziej mi się ona podobała a po zakończeniu

już jestem pewna, że to nie ostatnia moja półokrągła chusta.

    Wzór został wybrany do konkretnego motka, który juz miałam

z outletu od Zakręconych a mianowicie motka nr 333B merino premium,

50% merino, 50% akryl, 3 nitki, 1500 m. Całą chustę wydziergałam przy

użyciu mojego nowego nabytku czyli szydełka Tulip Etimo Red r. 3,00.

   Po zakończeniu ostatniego, 70-go rzędu robótki, zostało mi jeszcze sporo

motka a ponieważ stwierdziłam, że trochę za mało jest ostatniego koloru,

dorobiłam jeszcze jeden rządek w/g swojego pomysłu.

W sumie na chustę wyrobiłam 1228 m motka.

Po blokowaniu chusta rozkwitła, wzór pięknie się uwidocznił.

Gotowa chusta ma wymiar: 166 cm x 75 cm.

    Bardzo dziękuję autorce wzoru za pomoc i cenne wskazówki

przy pracy nad chustą.










3 komentarze: